HTML

Mira és mi

Friss topikok

  • ..,: Én nem nyomozok! Lehet menni a kisegítőbe (2010.11.30. 18:09) szín-city
  • udvardi miklós: év végén adom vissza!!!!!!!!!!!! (2010.11.30. 18:06) régen volt ...
  • : Ha valaki esetleg nem találja a címet, próbálja meg www. nélkül, csak simán miraesmi.blogspot.com-... (2009.08.10. 09:01) Új helyünk
  • : ...mert Lukácsnak szuper keresztszülei és édes unokatesója van.... ...meg két "fél-magányos" szül&... (2009.08.06. 08:37) Hurrá, nyaralunk!!!!!!!!!!
  • nagypapi: ...én adnék érte egy helikoptert... (2009.08.04. 21:31) Esti filmajánlat

Címkék

Nomen est omen

2009.04.28. 21:04 govi

Achtung! Achtung!

Sürgősen hagyja el az oldal olvasását, aki nem kíváncsi egy anya áradozásaira

A velünk maradottaknak: ilyet még nem pipáltatok!!! Írtam már ugye arról, hogy Mirával milyen izgalmasak a sétáink, illetve arról is, hány olyan emberrel ismerkedtem meg, akikkel évekig egymás mellett éltünk... Na, a szomszéd tömbben lakik egy nő/csaj, nem is tudom minek nevezzem. A garnélarákos/medúzás kissrác szerint nem teljesen százas a csaj. Ez végülis abban nyilvánul meg, hogy mondjuk tizenegynéhány évet letagadhatna, na, nem a külseje miatt.

Szóval ez a csaj mindig nagy lelkesen üdvözli Mirát. Végül is tök jó fej, pölö Hercegnőnek hívja Töpit. Nem éppen nádszál típus, aminek következtében egy alkalommal sikeresen megnyugtatta az amúgy rettenetes mód üvöltő Mirát. Emiatt még jobban szívébe zárta Kislányunkat.

A mai szeles idő és kettős fronthatás eredményeként már kilométeres távolságból hallani lehetett, hogy merre közlekedek Mirával. Egyszer csak azt vettem észre, hogy ez a csak jön felénk nagy mosolyogva. Mirát nem sikerült megvigasztalnunk, így én a kezembe vettem, ő meg tolta a babakocsit miközben jöttünk hazafelé. Egyszer csak azt mondja: "Azóta szoktam le a cigiről, hogy megismertelek titeket." HOGYHOGY - kérdeztem.

Kiderült, hogy úgy gondolta, Mira érdekében nem gyújt rá, mert bármikor összefuthatunk, és cigiszagúan, illetve füstös ruhában mégsem foghatja meg. Így aztán búcsút intett a napi két doboz ciginek. Csak Mira miatt..."mert a cigi nem jó a picinek"

Hát no comment. Irtó büszke vagyok Mirusra.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mirajulia.blog.hu/api/trackback/id/tr846343655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagypapi 2009.04.29. 18:20:54

én is büszke vagyok Mirára, és hasonló történések miatt gyakran gondolom, hogy a kis csodák itt történnek mellettünk. Hinni is kell bennük. Milyen kedves a mi Istenünktől, hogy Mirussal is szép tervei vannak. Az Ő tisztasága és bája miatt a fenti történet csapás a dohánygyárak haszonélvezőire.Legyen is csak ünnep a világon...
süti beállítások módosítása